Verzenden/Retourneren online bestellingen

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Dat is zeker mogelijk. Je bent van harte welkom in onze winkel! Laat ons weten via het opmerking veld bij het plaatsen van de bestelling.

Leveren jullie ook in het weekend?

Zeker, wij leveren enkel alleen op zaterdag. Houd er rekening mee dat dit een streven is en wij dit niet altijd kunnen garanderen in het weekend.

Bestellingen geplaatst in het weekend worden de eerstvolgende maandag verwerkt, en ontvang je binnen Nederland op zijn snelst op dinsdag.

Wat is de levertijd?

Je kunt doordeweeks van maandag t/m vrijdag een bestelling plaatsen. Wanneer de order vóór 17:00 uur is geplaatst wordt deze de volgende dag geleverd.

Mijn bestelling is vertraagd?

Wij streven om jouw bestelling binnen één werkdag te leveren in Nederland. Foutjes kunnen voorkomen en meerdere factoren kunnen invloed hebben op de vertraging van jouw bestelling.

Geen zorgen, het support team staat klaar om dit zo snel mogelijk voor je op te lossen. 

Online bestellen en retourneren 

Wat is jullie retourbeleid?

Bij het retourneren van jouw bestelling ben je zelf verantwoordelijk voor de kosten ervan. We adviseren jouw retourzending met track & trace op te sturen zodat je bewijs hebt van jouw retourzending. 

Artikelen in de Sale met 50% Korting of meer nemen we niet meer retour. U kunt deze artikelen wel omruilen voor een ander artikel.
Belangrijk: We nemen outlet artikelen niet retour zoals ook op deze pagina’s staat vermeld. Twijfelt u aan een outlet artikel betreft maat of materiaal neem dan voor de zekerheid contact met ons op voordat u besteld.

Mocht er een verkeerd artikel geleverd zijn meld dit altijd direct na ontvangst via de mail: administratie@vanbeuzekommode.nl.
Je ontvangt van ons dan een retourlabel om het artikel terug te sturen. Wij vergoeden geen verzendkosten als deze artikelen zonder overleg zelfstandig worden retour gestuurd.

Retour termijn?

Je kunt jouw bestelling binnen 14 dagen retourneren, mits deze in dezelfde staat is zoals ontvangen. Denk bijvoorbeeld aan de kaartjes die nog bevestigd moeten zijn aan het artikel.

Natuurlijk is het ook mogelijk om de artikelen terug te brengen in onze winkel, dit kan alleen met een volledig ingevuld retourformulier.

Hebben jullie mijn retour ontvangen?

Wij verwachten binnen vijf werkdagen jouw retourzending te hebben ontvangen. Zodra wij deze hebben ontvangen gaan we deze zo snel mogelijk verwerken.

Houd er rekening mee dat het terugstorten van het aankoopbedrag tot tien werkdagen dagen in beslag kan nemen. Terugbetalingen gaan via Mollie. Mocht u geen terugbetaling ontvangen binnen 14 dagen dan vragen we u dit per mail te melden op administratie@vanbeuzekommode.nl

Betaalmogelijkheden

Welke betaalmogelijkheden zijn er?

Bij van Beuzekom mode zijn er op dit moment twee betaalmogelijkheid; IDEAL en KLARNA.

Onze transacties worden door Mollie uitgevoerd. Je zult deze naam dus op je afschrijving tegen kunnen komen.

Vragen over onze betaalmogelijkheden? Neem dan contact met ons op!

Privacy en veiligheid

Ik wil vergeten worden door jullie?

Stuur een email vanaf het e-mailadres waarmee je in het systeem staat naar webshop@vanbeuzekommode.nl. Geef hierbij aan dat je verwijderd wilt worden en wij verwijderen alle data die aan jou gerelateerd is.

Veilig betalen?

Uw veiligheid is voor ons enorm belangrijk. We werken alleen met vertrouwde payment providers om uw veiligheid te garanderen.

Algemene voorwaarden?

Bekijk hier onze Algemene voorwaarden.

Privacy policy?

Bekijk hier onze privacy policy.